poniedziałek, 27 stycznia 2014

Aimania

Cóż mogę napisać, od początku mi się to nie podobało, trzeba zainwestować 200 $, tym bardziej się tego bałem że ja nie mam skąd wziąć poleconych, w moim otoczeniu mam osoby które nawet za darmo boją się coś zrobić a zainwestować? Z góry skazane było to na klęskę, po trosze liczyłem że ktoś mnie wspomoże, ale tak się nie stało. Głupim jak dla mnie rozwiązaniem jest to że Aimania nie ma polskiej, czy nawet jakiejkolwiek innej strony gdzie można by się z linku zarejestrować, tylko jest jedna osoba która dokonuje rejestracji, nawet jak kogoś znalazłem, bo znalazłem pare osób przez internet które były zainteresowane, to jaką mam pewność że osoby te kiedy je skierowałem do tej jedynej osoby wspomną o mnie, że to ode mnie są. Ta jedna osoba może sobie pomyśleć że to ona je zaprosiła i zapisze je np. pod siebie albo pod kogoś innego z własnego grona ludzi.
Dwa, że wpadła mi też informacja że do Aimani można zarejestrować się za wielokrotnie niższą kwotę, ale o tym już nikt nie raczył mi wspomnieć. Dziękuję, nie skorzystam.    

Czy myślałeś kiedyś że będzie Cię stać na kupienie jakiekolwiek produktu marki Apple?
Teraz już nie musisz tym się martwić, dołącz do Aimani i ciesz się tym że możesz je mieć dosłownie za grosze.

Link do prezentacji multimedialnej:
http://www.youtube.com/watch?v=4-OqQqneWkk&feature=youtu.be

Jeśli będziesz nadal zainteresowany, napisz do mnie mejla na adres: mam33@wp.pl w tytule wpisując: Aimania - zarejestruj mnie.
Wpisz swoje dane kontaktowe, m.in. Skype i nr telefonu


Poniżej ceny produktów jakie zapłacisz wstępując do Klubu.
Uczestnictwo w Klubie to jednorazowe wpisowe w kwocie 205 $, a zakupy produktów Apple możesz robić wielokrotnie zawsze za tą samą cenę 100 $.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz