poniedziałek, 27 stycznia 2014

CoinBeez

Pierdu pierdu, co z tego że wątek ważny wiecznie, próbowałem uruchomić workera (robotnika), niby został przyznany, uruchamiam program, nie ma go, wyskakuje informacja że trzeba uruchomić program ponownie, z doświadczenia wiem, że po restarcie wyskakuje błąd i tym razem nie jest inaczej, wchodzę na stronę, worker zablokowany, napisz do supportu żeby odblokować workera, piszę, odblokowany, gotów do pracy, czekam jeszcze dzień żeby na pewno był aktywny, ok, sprawdzam na stronie, worker aktywny, uruchamiam program, worker się nie doczekał, poszedł chyba na piwo, wołam workera, worker się spił i ma mnie gdzieś, już nawet nie restartuje programu, wyłączam i odinstalowuje program, żegnaj coinbeez. Spokój. Po co ja mam się denerwować.

Program działający na zasadzie Digital Generation,
uruchamiasz i nic więcej przy nim nie robisz,
przelicza dane w sobie znany sposób.
Początkowy zarobek to około 1 $ na dobę roboczą, czyli 24 godziny pracy komputera.
Plus względem DG, 1 wątek, ważny wiecznie.

Zarobki z poziomu poleconych:
1- 20 %
2 - 10 %

Zarejestruj się i sprawdź.
https://www.coinbeez.com/20200

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz